KRZYSZTOF KIZIEWICZ


film / street culture / dance / theatre / visual / info

Krzysztof Kiziewicz


film | kultura ulicy | taniec | teatr | vis.art

*misc

*Music video

*Commercial


clip

INFO/BIO


Instagram












Łona x Konieczny x Krupa - BYM POSZEDŁ
FAME 18: DRIVE
PORSCHE. Napędzani marzeniami
FAME 17: Jesteś swoim...
Ja mam czas
WODY ODBICIA
ASP.GDAŃSK
LOWLANDERS. URBAN TRIBE
FAME 16: ZEMSTA
FAME 11: SMOLASTY x SARIUS
FAME 12: KONKURS
UP TO DATE. THE ROOM ROOM
UP TO DATE. BAGAZ ZYCIA
UP TO DATE. ZA DARMO
POTWIERDZONE INFO - MEFEDRON PIOSENKA WASILKOWSKA
SZPAKU ĆMY
KUBA DĄBROWSKI. PODLASKIE OSTATNI SKOK
THEOSONE
JAN BEDNAREK 
MICHALCZEWSKI DAREK
AXE FINGERBOARD
AXE BRACIA SIEKAJ 
FAME 10: GOLD
AXE DRAGSTER
AXE SOKÓŁ
AXE:AGO
WAJRAK X PODLASKIE
PHOTON - STARTUP
ZAŁOGA NAPRZÓD
MISTER D. TĘCZA
PODLASKIE. NATURA
LUKASYNO - MÓJ ŚWIAT
ECS - POSZERZONA RZECZYWISTOŚĆ
ECS - LABIRYNT
GABOWE GRĄDY - STAROOBRZĘDOWCY
NIEINNI
IZU UGONOH
HOSPICJUM POMÓŻ IM
ZARAZA - PEZET x JURAS x SOKÓŁ
ŁONA - KALORYFER
LAO CHE - ZOMBI 
SOFA - HARDKOR DISKO 
KINGS OF THE CARAMEL - SCAR 
SARIUS - BIAŁY LEW
SARIUS - TRUMNA
DROGI ZAUFANIA
MUZYKA JEST WSZĘDZIE
PODLASKIE. ANNA SOKÓLSKA
ORGANEK - POGO
DAGADANA - KARTKA...
MOJE MIEJSCE ZAWSZE Z LEGIĄ
BISZ PROMETEUSZ
GYPSY PILL - “RUDY”


ORGANEK - CAŁY TEN FEJM
DOCUSERIES. EB TYMCZASEM
“THE CORE” BALLEN x GÓRNICKI

LAST OST POPR 2222
working on...
ROGERS - THE PUPPETER
TOPPOSI - THE ENGINEER

visual art

vis. HANIA RANI & DOBRAWA CZOHER
vis.Małe Instrumenty
vis.TTM
vis.PRZYBYSZ
vis.BTL

INSTALACJE
kz.pl
vis.SECRET_LOCATION_up2d8

taniec

OVER THE TOP 

WHSB 

TRAVEL

arterapia



EUROPEJSKIE CENTRUM SOLIDARNOŚCI - LABIRYNT



Tytuł: „JESIEŃ NARODÓW 1989 R.”

Miejsce prezentacji:  STANOWSKO  SF.04 - „LABIRYNT”

Opis merytoryczny:  

W centralnej części sali znajduje się dominująca, widoczna z każdego punktu Sali  „Instalacja Labirynt” (SF.04).  Instalację tworzy przestrzenna scenografia w formie labiryntu złożona
z barwionych na szaro, pustych w środku 6 ścian MDF z reliefami „Deklaracji praw człowieka” w 68 językach świata. Na frontowej ścianie na zewnątrz Labiryntu znajdują się dwa cytaty Jana Pawła II
i Vaclava Havla (m.in. „W wydarzeniach, których byliśmy świadkami, najbardziej godne podziwu jest to, że do głosu doszły całe narody: kobiety, młodzież, mężczyźni, wszyscy pokonali strach.”) Nad konstrukcją umiejscowionych jest 9 (wg projektu aranżacji) projektorów, podwieszonych do sufitu, które przy użyciu techniki mappingu 3D wyświetlają symboliczne obrazy i treści na ścianach Labiryntu. Wybrany materiał stanowi ikonograficzny zapis działań społeczeństw bloku wschodniego podczas Jesieni Narodów 1989 roku. Są to: elementy takie jak, np.; flagi narodowe z wyciętymi symbolami komunistycznymi, dłonie ułożone w znak wiktorii, łańcuchy ludzkie, kwiaty, świece, obalone pomniki, akty biernego opory itp. W Labiryncie umieszczone zostaną głośniki kierunkowe, które emitować będą dźwięki takie jak, np.: śpiewy z manifestacji z estońskiej rewolucji, dzwonienie kluczykami w Pradze, okrzyki i hasła z masowych demonstracji w różnych krajach objętych Jesienią Narodów 1989 roku. Jej treść symbolicznie nawiązywać ma do wyborów czerwcowych w Polsce, odzyskania niepodległości przez Litwę, Łotwę, Estonię, Łańcuch Bałtycki, upadek muru berlińskiego i innych wydarzeń związanych z prezentowanym okresem historycznym. Całość ma stworzyć rodzaj pomnika zbiorowego bohatera tamtego czasu.

Uwaga: Animację mapping 3D w Labiryncie wykonawca zrealizuje na podstawie własnego scenariusza, zatwierdzonego przez ECS.

Rzutowanie animacji mapping 3D na przestrzenną scenografię Labiryntu zakłada także estetyczne wykorzystanie wypukłości reliefów tekstowych, znajdujących się na jego ścianach, jak i ma służyć wydobyciu sensów eksponowanych wyrazów w kontekście innych znaczeń wpisanych w treść animacji (patrz też: materiały filmowe z prób przeprowadzonych przez projektanta - w posiadaniu ECS).

Przed docelową realizacją instalacji mappingu 3D należy wykonać odpowiednie próby animacji w skali 1:1 w warunkach określonych dla wskazanej zabudowy oraz uzyskać akceptację proponowanych rozwiązań i zastosowanych efektów przez projektanta.

Wytyczne materiałowe:

Materiały zdjęciowe i filmowe, związane z Jesienią Narodów 1989 roku. Poglądowy materiał fotograficzny znajduje się u Zamawiającego.

W multimedialnym IP (monitor 12’), znajdującym się obok zabudowy, należy umieścić informację
o autorach i właścicielach materiałów, wykorzystanych w animacji. Powinny się tam też znaleźć fotokody do pobrania pełnej treści Deklaracji Praw Człowieka i Obywatela ONZ w 6 najczęściej używanych językach.

Na końcu Labiryntu znajduje się wydzielone stanowisko „Edubox” z aplikacją dla dzieci
w trzech grupach wiekowych, wyświetlaną w monitorze 46’ (patrz niżej).




Opis techniczny

Sugerowane rozmieszczenie projektorów wskazano na rysunku Tom I –Architektura, rys A-9 oraz rys A37 Poziom II –multimedia (Dokumentacja projektowa wystawy stałej). Całość zsynchronizowana jest ze ścieżką dźwiękową i systemem sterowania oświetleniem. Do projekcji mappingu 3D należy zastosować projektory multimedialne P1 (patrz: Poziom II –multimedia lub inne odpowiednie o parametrach technicznych i użytkowych równych lub wyższych od wskazanego). Urządzenia należy montować ponad zabudową w sposób jak najmniej dostępny i widoczny dla zwiedzającego. Dopuszcza się zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań zamiennych, które pozwolą na realizację zamierzonego efektu mappingu 3D. Wykonawca przed realizacją przedstawi poglądowo efekty na modelu funkcjonalnym (prototypie w skali 1:1, znajdującym się w zasobach Zamawiającego) do zatwierdzenia przez projektanta i ECS.

pełna synchronizacja i kalibracja podwieszonych rzutników wraz z towarzyszącym animacji dźwiękiem, dochodzącym z podwieszonych zestawów głośników kierunkowych.

Udźwiękowiona animacja o długości maksymalnie 3,5 minuty całościowo wyświetlana jest
w zapętleniu na całej powierzchni ścian Labiryntu. Projekcja nie powinna zakłócać korzystania
z Eduboxa - w miarę możliwości powinna zaadaptować jego obecność.




CREDITS
opieka merytoryczna/Producent po stronie ECS - Szymon Kaszuba
reżyseria, produkcja: Krzysztof Kiziewicz, Maciek Szupica
programming: Yacine Sebti

13-04–2014